10 نکته بیزینسی برای افزایش موفقیت شما
277
۱ سال پیش
0

 10 نکته بیزینسی برای افزایش موفقیت شما

آیا این عالی نیست که یک گلوله نقره‌ای وجود داشته باشد و شما را در تلاش‌های بیزینسی تان موفق‌تر کند؟ یک کاری که می‌توانید انجام دهید تا واقعاً موفقیت بیزنس خود را افزایش دهید؟

من از ناامید کردن متنفرم، اما واقعیت این است که هیچ گلوله نقره‌ای وجود ندارد. موفقیت در بیزینس به کار سخت و تعهد همراه با مهارت و زرنگی نیاز دارد.

در حالی که هیچ چیز مفیدی برای شما وجود ندارد، تعدادی از کارها وجود دارد که می‌توانید برای کمک به افزایش موفقیت کلی خود انجام دهید. می‌توانید با پیروی از این 10 نکته بیزینسی، شروع کنید.

10 نکته بیزینسی برای افزایش موفقیت در کسب‌وکار

  1.  راه حل بیزینس برای چالش‌ها
  2.  زمان بیزینس خود را مدیریت کنید
  3. همیشه در حال رشد باشید، همیشه در حال جستجو باشید
  4.  بر کیفیت تمرکز کنید نه کمیت
  5.  همیشه قدم بعدی داشته باشید
  6.  شلیک بالا
  7. همیشه آماده باشید
  8.  ارزش ارائه کنید
  9. خریداران خود را درک کنید
  10.  به "چرا؟" پاسخ دهید.

 

  1. راه حل بیزینس برای چالش‌ها

تاجرهای متوسط ویژگی‌ها را می‌فروشند. تاجرهای متوسط مزایا را به بیزینس می‌رسانند. بازیگران برتر راه‌حل‌هایی برای چالش‌ها می‌فروشند. مثلاً:

«از مکالمات شما، متوجه شدم که A، B، و C در سازمان شما جریان دارد و فکر می‌کنم اگر بتوانید C را کاهش دهید، سالانه به صرفه‌جویی فوری بیش از 200000 دلار و به بیش از 1.5 میلیون دلار پس انداز منجر می‌شود. همچنین کارکنان شما را آزاد می‌کند تا وقت خود را صرف فعالیت‌های سازنده‌تر کنند."

چه می‌فروشید؟

 

  1.  زمان بیزینس خود را مدیریت کنید

برای بیزینس، یک معامله 25000 دلاری به اندازه یک معامله 100000 دلاری زمان می‌برد. چرا وقت خود را برای دریافت معاملات 100000 دلاری بیشتر سرمایه گذاری نمی‌کنید؟ (به نکته بیزینسی شماره 4 و 6 مراجعه کنید.)

  1.  همیشه در حال رشد باشید، همیشه در حال جستجو باشید

شما ABC بیزینس را شنیده‌اید- همیشه در حال رشد باشید. اما ABP به همان اندازه مهم است - همیشه جستجوگر باشید.

بهترین راه برای غلبه بر بیزینس از دست رفته این است که به بیزینس بعدی در خط کار خود بروید.

اگر خط کار شما خالی باشد، بازیابی آن بسیار دشوارتر است. برای این منظور، از دست دادن هر روش بسیار ویرانگرتر است.

مجریان برتر همیشه در تلاش هستند تا با ایجاد مکالمات جدید هر روز قسمت جلوی خطوط کار خود را پر کنند.

  1. بر کیفیت تمرکز کنید نه کمیت

بیزینس تا حدی یک بازی اعداد است. اما فقط در مورد اعداد نیست. نکته بیزینسی کلیدی ایجاد مکالمات با کیفیت است.

پربیزینس‌ها معیارهای صلاحیت دقیقی دارند و وقت خود را با مشتریانی که در سطح بسیار پایینی هستند، شرکت‌هایی که مناسب نیستند یا خریدارانی که بودجه لازم برای خرج کردن ندارند، تلف نمی‌کنند.

مجریان برتر سخت تلاش می‌کنند تا زودتر این اطلاعات را بیابند، بنابراین وقت گران بهای خود را صرف مشتریان بالقوه‌ای نمی‌کنند که به جایی نمی‌رسند (به نکته بیزینسی شماره 2 مراجعه کنید).

  1. همیشه قدم بعدی داشته باشید

هرگز یک جلسه یا مکالمه را بدون گام بعدی محکم که روی آن توافق شده است ترک نکنید. با این حال بهتر است، همیشه زمانی که مشتری بالقوه در خط است، گام بعدی را برنامه ریزی کنید.

اغلب اوقات مخالفت‌هایی مانند "فقط چند بار به من ایمیل بزنید که جواب می‌دهد و ما آن را در برنامه قرار می‌دهیم" می‌شنوید.

چیزی که در نهایت اتفاق می افتد این است که مشتری بالقوه وارد برنامه حفاظت از شاهد می‌شود و هرگز با شما تماس نمی‌گیرد یا تماس‌ها یا ایمیل‌های شما را پاسخ نمی‌دهد.

در عوض، مرحله بعدی را با مشتری بالقوه در همان لحظه برنامه ریزی کنید.

اگر مرحله بعدی ارسال یک پروپوزال است، به آنها اطلاع دهید که یک پروپوزال را جمع آوری خواهید کرد، اما باید زمانی را برنامه ریزی کنید که در طی آن بتوانید آن‌ها را از طریق آن راهنمایی کنید.

هنگامی که مشتری در محل تعهد می‌دهد (قرار دادن جلسه بعدی در تقویم خود)، احتمال بیشتری دارد که این کار را انجام دهند.

  1. شلیک بالا

پیشرفت در یک سازمان بسیار دشوارتر از ارجاع به پایین است. وقتی با گامهای کم شروع می‌کنید، نبردی سخت است که به ندرت برنده می‌شوید.

با این حال، هنگامی که از C-suite شروع می‌کنید و به پایین ارجاع می‌شوید، به احتمال زیاد تصمیم گیرنده مناسب را پیدا خواهید کرد.

و درنهایت  آن شخص تمایل بیشتری به تماس شما دارد. به هر حال، شما توسط قدرت‌های بالاتر به آنها ارجاع داده می‌شوید. این نکته بیزینسی اهمیت بالایی دارد. آن را فراموش نکنید.

  1.  همیشه آماده باشید

یک گروه از سربازان بگیرید. هیچ بهانه‌ای برای تحقیق نکردن قبل از جلسه بیزینس وجود ندارد. این نکته بیزینسی بسیار ساده است.

من اخیراً در یک جلسه نمایشی محصول بودم که در آن تاجر از من خواست تا یک پیش تماس با من داشته باشد تا بتواند جلسه نمایشی را سفارشی کند و توصیه‌های خاصی برای وضعیت خود ارائه دهد.

من پیش تماس را انجام دادم، او سؤالات خیلی خوبی پرسید که به او اجازه می‌داد یک جلسه آزمایشی درست کند که دقیقاً برای آنچه ما به دنبال آن بودیم آماده شود.

علاوه بر این، او توصیه‌های روشنگری برای کارهایی ارائه کرد که می‌توانستیم بلافاصله بدون استفاده از محصول انجام دهیم.

تنها با انجام تحقیقات و پرسیدن سؤالات درست از قبل، او توانست یک جلسه نمایشی با تأثیرگذاری بالا ارائه دهد.

  1. ارزش ارائه کنید

خریداران می‌خواهند با افرادی کار کنند که در تجارت خود متخصص هستند و می‌توانند در هر مکالمه ارزشی ایجاد کنند.

چه ارزشی می‌توانید ارائه دهید، نه تنها زمانی که مشتری بالقوه از شما خرید می‌کند، بلکه در گفتگوهای بیزینس خود که منجر به بیزینس می‌شود؟

  1. خریداران خود را درک کنید

در 6 شخصیت خریدار (و نحوه بیزینس به آنها)، شما با ترجیحات و سبک‌های خریداران مختلف آشنا می‌شوید. درک اینکه چه چیزی برای هر خریدار فردی و فرآیند تصمیم گیری آنها مهم است، ضروری خواهد بود.

وقتی این را بدانید، می‌توانید به راحتی فرآیند بیزینس خود را با فرآیند خرید مطابقت دهید و در نهایت معاملات بیشتری را به دست آورید.

  1.  به "چرا؟" پاسخ دهید

چرا باید کاری را که انجام می‌دهم متوقف کنم تا به شما گوش دهم؟ چرا محصول یا خدمات شما بهتر از رقبا است؟ چرا هزینه آن بیشتر است؟ چرا به محصول یا خدمات شما نیاز دارم؟ چرا باید حرفت را باور کنم؟

در تمام ارتباطات و مکالمات شما، یک سری سؤال در ذهن خریداران شما می‌چرخد. منتظر نمانید تا خریدار این سؤالات را بپرسد (در بسیاری از موارد نمی‌پرسد).

فعال باشید و به این سؤالات پاسخ دهید. هیچ گلوله نقره‌ای وجود ندارد. نکته بیزینسی که تاکنون آموختید، کار خواهد کرد.

همانطور که فهرست نکته بیزینسی این مطلب را مطالعه می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که در حال حاضر برخی از این کارها را انجام می‌دهید. عالیه.

اما، اگر سطح موفقیت در بیزینس را که فکر می‌کنید به دست نمی‌آورید، این فهرست را مرور کنید و حوزه‌هایی را که باید روی آن‌ها کار کنید، انتخاب کنید. مطمئناً به افزایش نتایج شما کمک می‌کند تا بتوانید معاملات بیشتری را بدست آورید. 

برای دریافت دانش بیشتر در این زمینه پکیج متفاوت بودن را مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید...