30 ایده جذاب برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی پرسود  در سال 2023 قسمت اول
193
۵ ماه پیش
0

30 ایده جذاب برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی پرسود  در سال 2023 قسمت اول

اگر قصد دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، ممکن است به مشاغل خانگی هم فکر کنید. این راهنما قدم به قدم 30 ایده برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک در خانه را به شما نشان می‌دهد. در این مقاله به شما میگوییم که چه طور می‌توان یک کسب و کار خانگی ایجاد کرد و مزایا و معایب آن را برای شما بازگو خواهیم کرد

مزایا و معایب راه اندازی کسب و کار در خانه چیست؟

کسب‌وکار خانگی یک سرمایه‌گذاری است – چه تمام وقت و چه به‌عنوان یک کار فرعی – که می‌توانید با استفاده از خانه خود به‌عنوان پایگاه عملیات خود، آن را شروع کرده و اداره کنید. برخی از مشاغل خانگی، به ویژه آنهایی که به صورت آنلاین می‌فروشند و موجودی زیادی خرید و نگهداری نمی‌کنند، حتی می‌توانید واسطه باشید، بدون نیاز به اتصال به خانه شما، اجرا شوند. به طور طبیعی، هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک کسب و کار خانگی برای شما مناسب است، جوانب مثبت و منفی وجود دارد.

مزایا:

یک کسب و کار کوچک هزینه‌های اضافی کمتری دارد (مانند هزینه‌های انبارداری)، به علاوه کسر مالیات بالقوه‌ای که می‌توانید مطالبه کنید.
گزینه فروش محصولات یا خدمات در سطح محلی یا بین المللی.
تعادل انعطاف‌پذیری کار و زندگی، که یعنی می‌توانید هر وقت یا در هر ساعتی که توانستید به کار بپردازید و تداخلی میان کار و زندگی شما ایجاد نمی‌شود. برای مثال اگر یکی از والدین خانه‌نشین یا بازنشسته باشد، این کاری ایده‌آل است .
شما می‌توانید یک کسب و کار خانوادگی ایجاد کنید که در آن روابط شما یا همسرتان در صورت نیاز بتوانند وارد کار شوند.

معایب:

ممکن است لازم باشد فضای خانه خود را برای حمایت از نیازهای کسب و کار خود (مثلاً نگهداری موجودی، ایجاد دفتر خانه یا ذخیره تجهیزات) تغییر دهید. چالش این نوع کسب و کار می‌تواند انجام این کار بدون ایجاد اختلال در زندگی شما در خانه باشد.
شما همچنان باید از قوانین مربوط به کسب و کاری که می‌خواهید شروع کنید پیروی کنید (به عنوان مثال، اگر قصد فروش محصولات غذایی را دارید، ممکن است نیاز به اجاره یک آشپزخانه تجاری یا مجوز/مجوز نگهداری موجودی داشته باشید).
کسب و کار شما ممکن است بیشتر از خانه شما رشد کند و از شما بخواهد فضای بیشتری را اجاره کنید و کارمندان را استخدام کنید.
کار در خانه به شما آزادی زیادی می‌دهد، اما می‌تواند شما را از جمع دور کند. اگر از بودن در کنار دیگران لذت می‌برید ممکن است برای شما کمی دشوار باشد.
در حالی که راه‌های زیادی برای شروع یک کسب‌وکار خانگی وجود دارد، موارد زیر برخی از نزدیک‌ترین راه‌ها برای ایجاد یک کسب‌وکار سودآور برای شما هستند.

30 ایده که میتوانید با آنها کسب و کار خانگی سودآور راه اندازی کنید

  1. محصولات را به صورت عمده بخرید و به صورت آنلاین بفروشید
  2. فروش محصولات خانگی راه اندازی کنید
  3. یک فروشگاه dropshipping راه اندازی کنید
  4. یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا راه اندازی کنید
  5. خدمات آنلاین ارائه دهید
  6. کلاس‌های آنلاین تدریس کنید
  7. خدمات یا تخصص خود را تولید کنید
  8. مخاطبانی را افزایش دهید که بتوانید از آن درآمد کسب کنید
  9. یک کسب و کار تجارت الکترونیک موجود را بخرید
  10. یک کسب و کار با جعبه اشتراک راه اندازی کنید
  11. حیوان خانگی خود را به یک فلوئنسر تبدیل کنید
  12. فروش اقلام ناخواسته راه اندازی کنید
  13. بازی‌های ویدیویی انجام دهید
  14. فروش NFT
  15. یک برنامه ریز رویدادهای مجازی شوید
  16. کسب و کار عکاسی راه اندازی کنید
  17. کسب و کار زیبایی راه اندازی کنید
  18. یک کسب و کار بازاریابی وابسته راه اندازی کنید
  19. یک مراقبت روزانه را شروع کنید
  20. فروش کالا در بازار
  21. مدیر رسانه‌های اجتماعی شوید
  22. یک مربی شخصی مجازی شوید
  23. ارائه خدمات حسابداری
  24. طراحی وب سایت انجام دهید
  25. یک تجارت نظافت سگ راه اندازی کنید
  26. یک پرستار حیوان خانگی شوید
  27. یک نویسنده مستقل شوید
  28. Airbnbs را مدیریت کنید
  29. کسب و کار محوطه سازی را راه اندازی کنید
  30. کسب و کار نظافت منزل را راه اندازی کنید

1. محصولات را به صورت عمده بخرید و آنها را به صورت آنلاین بفروشید

بسیاری از کسب و کارها بر مفهوم ساده واردات محصولات به صورت عمده و فروش تکی آنها برای کسب سود متمرکز هستند. شاید اخیراً به خارج از کشور سفر کرده‌اید و با محصولات منحصر به فردی برخورد کرده‌اید که به راحتی در بازار شما در دسترس نیستند، اما اشتها را دربازار محلی برای آنها احساس می‌کنید. یا شاید شما در یک بازار خاص با کمبود این محصول مواجه باشید و راه عالی برای ارائه آن را می دانید. در هر صورت، اگر نگهداری و ارسال این محصولات نسبتاً آسان باشد، ممکن است ایده‌هایی برای کسب و کار کوچک خانگی داشته باشید . 
حتی می‌توانید در ابتدا از خانه خود به عنوان یک نمایشگاه برای فروش محلی استفاده کنید، و به شما این امکان را می‌دهد که با فضای ذخیره سازی اضافی و کارمندان، با تأیید ایده خود و افزایش فروش، آن را گسترش دهید. شرکت طراحی آرتمیس اینگونه شروع به کار کرد. من در انتهای جنوبی بوستون زندگی می‌کردم و اتاق نشیمنم پر از این محصولات بود. اگر می‌خواستند چیزی را ببینند یا چیزی را امتحان کنند، از مردم می‌خواستم به منزل من بیایند، و اینگونه بود که اولین فروشم را انجام دادم. به نقل از: میلیسنت آرمسترانگ، شرکت طراحی آرتمیس

2. فروش محصولات خانگی 

اگر خودتان سازنده محصولات و یا صنایع دستی هستید (یا کسی را می‌شناسید که سازنده است)، میتوانید این سرگرمی را به یک تجارت تبدیل کنید. حتی اگر مجبور باشید محصولات خود را در جای دیگری تولید کنید - در یک استودیو، آشپزخانه تجاری یا کارگاه - ممکن است بتوانید آنها را در خانه خود ذخیره کرده و بفروشید.
وقتی توانایی کنترل تقریباً همه جنبه‌های محصولاتی را دارید که می‌فروشید، می‌توانید آنها را مقرون به صرفه‌تر عرضه کنید، کیفیت آن‌ها را بهبود ببخشید یا با هدف قرار دادن تقاضا در بازار، آن‌ها را به مخاطب خاصی ارائه دهید.
جاش پیگفورد قبلاً یک کسب و کار خانگی پر رونق در یک استارت آپ تحلیلی کسب و کار داشت، اما می‌خواست راهی برای انعطاف پذیری عضلات خلاق خود بیابد. او شروع به چاپ گلدان‌های آبدار در خانه با چاپگر سه بعدی خود کرد - و یک تجارت جدید متولد شد. Cedar & Sail اکنون گلدان‌ها، زیر لیوانی‌ها، و سایر انواع رومیزی کوچک را تولید می‌کند.  چه بخواهید از بازاری مانند Etsy شروع کنید یا ویترین مارک تجاری خود را بسازید ، فروش آثارتان راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود با دیگران و همچنین کسب درآمد است. فقط مراقب مقررات مربوط به محصولاتی باشید که مشتریان مصرف می‌کنند یا روی پوست خود می‌گذارند.
می‌توانید چند نمونه از این محصولات که می‌توانید در خانه تولید کنید را که در ادامه برای شما بازگو می‌کنیم آنها را برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و فروش محصولات دست ساز بررسی کنید: 
شمع تولید کنید و آنرا آنلاین بفروشید
یک تجارت مربوط به تولید و فروش طلا و جواهر راه اندازی کنید
نحوه فروش لوازم آرایش آنلاین
نحوه فروش آثار هنری به صورت آنلاین
نحوه فروش آنلاین غذا
چگونه یک خط فروش لباس راه اندازی کنیم
نحوه ساخت و فروش سنجاق مینا
بهتر است در ابتدا، تولید محصولات خودتان زیاد نباشد. وقتی آماده فروش به تعداد بالا هستید، می‌توانید فرآیندی را ایجاد کنید و کارکنان جدید را برای کمک به تولید ایجاد کنید. 

3. یک فروشگاه dropshipping راه اندازی کنید

تا کنون، ایده‌های تجاری را پوشش داده‌ایم که شما را ملزم به نگهداری موجودی در خانه خود می‌کند. اما انواع مختلفی از ایده‌های کسب و کار آنلاین برای دنبال کردن وجود دارد که موجب نگرانی در مورد موجودی و حمل و نقل نمی‌شود. این کسب‌وکارها از مدل dropshipping استفاده می‌کنند، که در آن شخص ثالثی محصولات شما را تولید، ذخیره و ارسال می‌کند و بازاریابی و خدمات مشتری را به عنوان مسئولیت‌های اصلی شما واگذار می‌کند. Retailer Subtle Asian Treats نمونه‌ای از مشاغل خانگی است که از dropshipper استفاده می‌کند.

عرضه‌کننده dropshipping شما می‌تواند محلی یا خارج از کشور باشد، اما باید اطمینان حاصل کنید که تامین‌کننده‌ای را پیدا می‌کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید تا پس از فروش یک تجربه مشتری عالی را ارائه دهید. همیشه دقت لازم را انجام دهید وگرنه ممکن است شهرت کسب و کار خود را به خطر بیندازید. در اصل، dropshipping شامل توزیع‌کننده محصولات شخص ثالث می‌شود، و هزینه‌های بازاریابی (اعم از مالی و زمانی) بازاریابی را به عهده می‌گیرد تا هنگام فروش، با حاشیه‌های آن پاداش دریافت کنید.
در بسیاری از موارد، این می‌تواند محصولات شما را به کالایی با فرصت محدود برای برندسازی تجربه مشتری تبدیل کند. خوشبختانه، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با آن رقابت کنید، حتی زمانی که محصولات شما در بازاری که به آن می‌فروشید کم نیست:
محصولات را از تأمین کنندگان مختلف انتخاب کنید تا فروشگاهی ایجاد کنید که به یک جایگاه خاص خدمت می‌کند.
از طریق محتوای با کیفیت و خدمات مشتری رقابت کنید و ارزشی فراتر از محصولات خود ایجاد کنید.
منطقه‌ای از جهان را هدف قرار دهید که از خدمات کمتری برخوردار است (حتماً به هزینه‌های حمل و نقل خود توجه کنید).
مخاطبان جدیدی را با محصولات مشابه هدف قرار دهید (به عنوان مثال، کفش‌های LED را می‌توان برای بازدیدکنندگان یا دوندگان جشنواره موسیقی به بازار عرضه کرد).

4. یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا راه اندازی کنید

با استفاده از یک مدل dropshipping مشابه، یک تجارت چاپ بر اساس تقاضا نیازی به نگه‌داشتن موجودی یا ارسال چیزی ندارد. چاپ بر اساس تقاضا حتی به شما انعطاف پذیری بیشتری را برای سفارشی کردن محصولات برچسب سفید با طرح‌های خلاقانه خود ارائه می‌دهد.
ربکا لی فانک The Outrage را راه‌اندازی کرد، یک برند پوشاک فعال حقوق زنان که طرح‌های تی‌شرت‌های چاپی را از خانه‌اش می‌فروشد. این کسب و کار بخشی از سود خود را به نام دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به Planned Parenthood اهدا می‌کند. کمپین راه اندازی او وایرال شد و The Outrage به یک تجارت الکترونیک پررونق تبدیل شد.
بسته به عرضه‌کننده‌ای که برای کار با آن انتخاب می‌کنید، بسیاری از محصولات چاپی دیگر نیز وجود دارند که می‌توانید بفروشید: کتاب، کلاه، کوله پشتی، پتو، بالش، لیوان، کفش، هودی، کیف تلفن، ساعت و موارد دیگر. بسیاری از کسب‌وکارهای چاپ بر اساس تقاضا بر روی ارائه یک جایگاه خاص یا، بهتر از آن، یک هویت مشترک تمرکز می‌کنند. مردم به چه چیزی علاقه دارند و به اشتراک گذاری آن افتخار می‌کنند؟ درباره خودت چی؟
از صاحبان حیوانات خانگی گرفته تا وگان ها و گیمرها، جوامع پرشور زیادی وجود دارد که می‌توانید برای آنها محصولات ایجاد کنید. اگر مهارت دارید، می‌توانید طرح‌های خود را ایجاد کنید. اما اگر نه، همیشه می‌توانید استعدادهای مورد نیاز خود را استخدام کنید .

5. خدمات آنلاین ارائه دهید

خدمات حتی ساده‌تر از محصولات برای شروع فروش در خانه هستند، اما چالش این است که زمان محدود خود را اختصاص دهید. "زمان پول است" هرگز درست‌تر از زمانی نیست که شما یک تجارت مبتنی بر خدمات را اداره می‌کنید.
متخصصان خلاق، مانند طراحان یا بازاریاب‌ها، ممکن است به صورت آزاد یا با شرکت‌های دیگر مشورت کنند، با چندین مشتری، اغلب از راه دور از دفتر خانه خودشان، با سفرهای گاه‌به‌گاه، شعبده بازی کنند. دیگران ممکن است بر اساس قرارها و رزروها عمل کنند تا خدمات خود را مستقیماً به افراد ارائه دهند.
ایده‌های کسب و کار خانگی مبتنی بر خدمات عبارتند از:
نویسندگی آزاد
کمک مجازی
بازار یابی
طراحی
مشاوره سئو
کسب‌وکارهای مبتنی بر خدمات معمولاً برای یافتن مشتریان مناسب نیاز به شبکه‌سازی و ارجاع‌های شفاهی زیادی دارند، اما مشتریان راضی احتمالاً در طول زمان خدمات شما را حفظ خواهند کرد. به همین دلیل، لزوماً مانند یک تجارت مبتنی بر محصول، به تعداد زیادی مشتری برای عملکرد خوب نیاز ندارید. بسته به خدماتی که ارائه می‌دهید، تعداد انگشت شماری از مشتریان باکیفیت می‌توانند برای حمایت تمام وقت خود در حین کار از خانه کافی باشند.

6. کلاس‌های آنلاین تدریس کنید

کریس کری، یکی از بنیانگذاران MAPerformance ، کسب و کار قطعات خودرو و خدمات خود را از راحتی در خانه آغاز کرد. او با آموزش نکات نگهداری و تعمیر خودرو به کاربران آنلاین در انجمن‌ها شروع کرد. پس از ایجاد تخصص و اعتماد، مردم برای خرید قطعات به سایت تجارت الکترونیک او مراجعه کردند. 
اگر مهارت قابل آموزش دارید، نه تنها می‌توانید آن دانش را در انجمن‌ها به اشتراک بگذارید تا نام خود را در آنجا به نمایش بگذارید، بلکه می‌توانید آن را به دوره‌های آنلاین نیز تبدیل کنید. تقریباً برای هر مهارت مطلوبی، چه انگلیسی به عنوان زبان دوم، چه بازاریابی پیشرفته، یا هک‌های روزمره تعمیر و نگهداری خانه، مخاطبان وجود دارد. 

7. خدمات یا تخصص خود را تولید کنید

همانطور که قبلاً بحث کردیم، یکی از بزرگترین معایب اداره یک کسب و کار مبتنی بر خدمات این است که شما برای زمان، مهارت‌ها و تلاش خود به شدت دستمزد می‌گیرید. امیلی نیومن از If I Made کلاس‌های خود را به دوره‌های دیجیتال تبدیل کرد و ضبط‌های جلسات زنده‌اش را بسته‌بندی کرد و آنها را با نرخ پایین‌تری فروخت.
"تولید" خدمات شما - ایجاد محصولات فیزیکی یا دیجیتالی که تخصص شما را بسته بندی می‌کند و خدماتی را که ارائه می‌دهید ساده یا تکمیل می‌کند - می‌تواند جریان‌های درآمد بیشتری را به کسب و کار شما اضافه کند. شما می‌توانید به پایگاه مشتریان فعلی خود پاسخ دهید یا حتی یک مشتری هدف جدید را در همان فضا پیدا کنید.
در اینجا چند ایده برای افزودن محصولات به کسب و کار شما وجود دارد:
دوره‌های آموزشی
طرح‌ها
دارایی‌های قابل مجوز (فیلم سهام، عکس، موسیقی و غیره)
گزارش‌های قابل دانلود
قالب‌های دیجیتال
کالا
کتابهای الکترونیکی
همانطور که می‌بینید، بیشتر این ایده‌ها شامل رسانه‌های دیجیتال بسته بندی شده به عنوان محصولات است، که به معنای عدم وجود موجودی برای نگهداری در خانه است. 

8. مخاطبانتان را افزایش دهید که بتوانید از آن درآمد کسب کنید

اگر تولیدکننده محتوا هستید، مخاطبان آنلاین قابل توجهی دارید، یا همیشه به راه‌اندازی وبلاگ، کانال یوتیوب، حساب اینستاگرام یا پادکست خود فکر کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از هر یک از ایده‌های قبلی، دنبال‌کنندگان خود را افزایش داده و کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید تبدیل شدن به یک شرکت وابسته را کشف کنید – فروش محصولات یا خدمات دیگر به ازای کمیسیون – یا پرداخت هزینه برای پست‌های حمایت‌شده را بپذیرید تا به برندها فرصتی برای ارتباط با مخاطبان خود بدهید.
ایجاد یک مخاطب وفادار نیاز به صبر، ثبات و تمرکز دارد. این ساده‌ترین راه برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی نیست، به‌خصوص نه در کوتاه‌مدت، اما اگر بتوانید در مورد چیزی که دوست دارید طرفدارانی ایجاد کنید، می‌تواند یکی از رضایت‌بخش‌ترین راه‌ها باشد که به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد.

9. یک تجارت الکترونیک موجود را بخرید

اگر بیشتر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در منبع درآمدی هستید که می‌توانید در خانه یا در حال حرکت از آن نگهداری کنید، خرید یک تجارت الکترونیکی معتبر را در نظر بگیرید. قیمت‌ها بر اساس عوامل مختلفی از جمله کل درآمد ایجادشده، سود احتمالی، دارایی‌های موجود (مانند فهرست ایمیل یا دنبال کننده‌های اجتماعی)، موجودی و غیره بسیار متفاوت است. برخی از فروشندگان حتی شما را سوار می‌کنند و به شما طناب اداره فروشگاه خود را آموزش می‌دهند. شاید بخواهید یک کسب‌وکار اثبات‌شده بخرید و مایل باشید پول بیشتری برای به دست آوردن آن سرمایه‌گذاری کنید. یا شاید یکی با پتانسیل استفاده نشده که می‌خواهید روی آن بسازید  توجه شما را جلب کند.

10. یک تجارت باکس اشتراک راه‌اندازی کنید

پیش‌بینی می‌شود که صنعت جعبه اشتراک آنلاین از سال 2021 تا 2026 هر سال 20 درصد رشد کند. این رشد انفجاری منجر به ظهور مارک‌های جدید مستقیم به مصرف‌کننده شده است که این جایگاه را هدف قرار می‌دهند، و همچنین برندهای بزرگی مانند سفورا والمارت را به کار می‌گیرند. شما می‌توانید یک کسب‌وکار اشتراک را از خانه راه‌اندازی کنید. اشلی رینولدز محصولات مازاد را در جعبه‌های اشتراک قرار داد تا از طریق سایت تجارت الکترونیک خود، پارچه و کاغذ، به فروش برساند. اگر قبلاً یک تجارت الکترونیک در خانه دارید، می‌توانید همین کار را انجام دهید تا از آنچه که در این صورت موجودی مرده بود استفاده کنید.  جعبه‌های اشتراک لزوماً نباید در مورد فروش باشد. هاورداش یک شرکت صندوق اشتراک است که لباس اجاره می‌کند. وقتی مشتریان مدت زمان مجاز استفاده از اقلام را تمام کردند، آن‌ها را پس می‌فرستند - و Haverdash آن‌ها را به مشتری دیگری اجاره می‌دهد تا بتواند درآمد بیشتری کسب کند. 

نظر خود را بنویسید...
اگر قصد دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، ممکن است به مشاغل خانگی هم فکر کنید. این راهنما قدم به قدم 30 ایده برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک در خانه را به شما نشان می‌دهد. در این مقاله به شما میگوییم که چه طور می‌توان یک کسب و کار خانگی ایجاد کرد و مزایا و معایب آن را برای شما بازگو خواهیم کرد